Ballar av stål ♥

Hey Hey.
Klockan är just nu 01:25.
Jag har för en timma sen ungefär,duschat.
Sitter just nu i sängen och pratar med ClaraBabe.
Samtidigt kollar jag på ballar av stål bara för att jag tycker det är så sjukt roligt!

Idag har jag endast varit hemma och kollat på tv hela dagen.
Skönt det med ibland.

Och imorgon är det fredag& det blir förmodligen skolan,för min del.
Om jag orkar med det vill säga. It's so boring!
Men inte bra att vara borta för mycket.
Sista dagen jag var i skolan var tisdagen innan lovet.
Pgr. av att det var då jag ramlade med moppen...

Men i vilket fall som hällst så blir det att vara med Emelie imorgon.
Party Party!
Ska försöka få med mig kameran, som jag är så himla dårlig på.
Glömmer den jämt!

Men nu ska jag försöka sova lite, Godnatt.

Kram /M 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe,, dårlig.. :P



Sorry, men det var lite kul när man läste ;)

2009-11-08 @ 13:44:41
URL: http://emma-lie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0