Godnatt ♥

Hejsan!
Har inte varit så aktiv på bloggen.
Har haft fullt upp med allt plugg.

& nu ha jag blivi sjuk också, sitter här hemma med feber och världens förskylning.
Inte roligt alls.Vi får se om jag orkar ta mig till skolan imorgon.
Då jag har varit borta väldigt mycket på senaste tiden.Inte bra alls..
Vill inte vara sjuk,det är så himla jobbigt!

& på lördag är det dop,morbror och hans flickvän har ju fått en liten pojke.
Neo ska han heta.Redan 2 månader,då han föddes lite för tidigt.
Riktigt gullig är han iallafall!

Har också beställt två klänningar på bubbelroom.
Hoppas på att dom kommer redan imorgon.

Nu är klockan 01:40 , så ska krypa ner i sängen alldeles strax.
Hoppas på att man kan sova lite inatt.
Då det är väldigt jobbigt att andas.

Men ni får ha det bäst!

Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0