Härlig helg,utan alcohol ♥


I fredags runt 17:00 tiden tog vi bussen in till stan.
Stack först in på baken sedan östenssons och köpte lite godis & dricka.
18:20 tog vi sedan bussen in till lingköpig.
Letade reda på bion.Som tog lite tid att hitta.
Sedan stack vi in på en pizzeria i närheten och delade på en pizza.
Mätta & belåtna, gick vi sedan tillbaks till bion.
Klockan börgade närma sig 20:30 och vi gick ner till dom så kallade "bio salarna".
Efter ungefär 20 minuter började folket att röra sig inåt.
Vi letade upp våra platser och satte oss.
Redan när reklamerna startade var vi jätte närvösa.

När filmen var slut så gick vi därifrån.
Och snabba steg ner till buss-centralen.
Och självklart skulle vi skrämma varandra hela tiden.
Där var vi tvugna att vänta på bussen i hela en timma.
Eftersom det inte gick någon tidigare buss.
& vi satt där och skrämmde upp varandra ännu mer.
Sedan satt vi där och skakade av skräck.
00:30 kom bussen och vi åkte hemåt.
Sen var det bara krypa ner under täcket och hoppas på att inget skulle hända.

Filmen var helt okey faktiskt.
Av mig i skala 1-10 får den faktiskt hela nummer 9.
Värld att se!

Lördag:
Idag sov jag hyffsat länge iallafall.
Vaknade runt 14:00,där nån gång.
Sköönt!
Sedan gick jag upp,satte mig framför datorn&tog det lugnt.
Efter det fixade jag ordning mig,lite grann.

Drog sedan ut till Emelie i bonnorp.
Då hon var hos sin pappa&hans tjej, den här helgen.
Där var också bubben & hempa.
Blev en hel del prat.
& sedan också tv-spel, med både bubben,hempa och phimpen självklart!
Då Cissi försökta natta Juline.
Deras nyfödda dottet.
Så söt. 
Trevligt var det iallafall.

Klockan är nu 02:25 och jag sitter här hemma i sängen.
Pratat lite med Fredrik,som snart ringer igen hoppas jag.
Alltid lika roligt.

Skriver mer imorgon kväll.
Ha det bäst!
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0