Internet ♥

Nu äre såhär va, att jag har inte kunnat lägga in någonting här på bloggen.

För att mitt internet inte funkar som det ska hemma hos mamma.
Men just nu sitter jag hemma hos pappa så nu äntligen går det att blogga lite :)

Nu är det söndag och sista dagen på lovet ... -.-'
Igår var det halloween fest hos Jani , skojsigt skojsigt.
Stack dit tillsammans med Clara babe, Vi hade lite problem med att hitta vägen dit..
Men det ordnade sig tillslut ;D

Hann inte så mycket mer än att komma dit så var vi tvugna att gömma oss för polisen.
Men sen när dom hade åkt gick vi upp & hälsade på folket som också kom springade tillbaks.
När klockan närmade sig tolv så gick vi in & betalade,Och fick jätte snygga stämplar(med spöken på)av Marcus.
På dansgolvet var det fult ös!

Efter bara en timma kom polisen tillbaks. Dom klampade in och efter bara en liten stund var festen slut ;o
fuck them! Hata Aina!

Men i vilket fall som hällst så gick jag och Clara iväg och satte oss på nån trapp i Ekön.
Klockan var då 02:00 och vi började gå hemmåt, nyktra som vi var.*noot*

Nu hinner jag inte skriva någonting mer för jag ska åka hem till mamma och plugga lite hemkunskap.

Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0