Lite extra sömn kan behövas ♥


Hejsan!
Vaknade runt 09:00 tiden imorse,skönt.
Blev hemma från skolan hela dagen.
& vid 14:00 kom Emelie hit och vi drog in till stan.
Kollade runt lite&tträffade en massa härligt folk!

När klockan närmade sig 16:00 drog vi oss hemåt.
Efter bara någon timma kom Emelie tillbax och vi åkte till Peter (piercare)
Då Emelie skulle pierca naveln.´
Det gick bra...tillslut.

Sedan drog vi in till stan ännu en gång.Och träffade där,Lina.
Vi åkte till mc´donalds,satt sedan där inne och tog det lungt nåra timmar.
Klockan blev sedan 22:00 och Lina stack hem.
Och runt den tiden öppnar ju "med eller utan".
Så jag och Emelie drog sedan dit.
Vi åt så kallad "snickers-kaka" & en latte till det så klart.
Efter det bar det av,hemåt.

Fick hem min bäställning från bubbleroom idag.
Var inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Men blev nöjd ändå!

Imorgon är det också dop klockan 14:00.
Så skulle behöva lite extra sömn inatt.Då jag inte sovit så mycket alls.

Jag är väldrigt trött,orkar därför inte skriva så mycket mer..
Så det fick blir lite kort-fattat. Men men..

Ha det bäst!
Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0