Sömnproblem.. ♥

Inatt hade jag jätte svårt att somna.
Jag var verkligen hur trött som hällst,men kunde verkligen inte somna.
Jag lade mig i sängen och pratade med ClaraBabe,som alltid.
När klockan närmade sig 01:40 så lade vi på.
Och jag kunde verkligen inte somna.
Jag låg i sängen,vred och vände på mig men kunde inte somna.
Hade verkligen jätte svårt att andas.
Då jag är sjuk.Är jätte förskyld och feber'n stiger upp&ner.
Jag hatar verkligen att vara sjuk,på riktigt..
Hoppas verkligen inte att det är den nya inflensan på g.
På tal om det så tänker jag ALDRIG ta den där sprutan,mot inflensan.


Klockan är nu redan 02:15 och jag sitter och pratar men ClaraBabe.
Allmänt prat & skitsnack.Som vanligt.
Idag har jag haft sällskap av min älskade&efterlängtade kusin Therese & två av hennes barn.
Vid namn Julia&Emilia.Som självklart ville att jag skulle bli frisk och komma och leka med dom.

Lite senare på kvällen tog jag en snabb-runda med mina vovvar Tindra & Techno.
Träffade Jessica & vi gick hem till mig och snackade lite skit.
Sen kom också Julia ner och rökte en sväng.

Men nu ska jag prata klart med ClaraBabe & sen försöka sova.

Kram /M

Kommentarer
Postat av: clara

töööööööööööööööööööööööööönt<33333333333333333333333333

2009-11-05 @ 17:18:51
URL: http://keiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0