Akutmottagning skojigt ? Nej,knappast ♥

Idag kan jag inte påstå att det har varit min tur dag..
Mellan 14:00-15:30 ramlade jag&Annsan på moppen,tur att hon mår bra iaf<3
Gjorde verkligen skit ont,gled frammåt fucking 8 meter eller någonting liknande , visade det sig när jag vaknade till.
När jag kommit hem.
Då tjatade mamma om akuten och tillslut gick jag med på det. Så åkte in till Lkpg -.-'

& nu sitter jag här klockan är 00:18 och jag har pricis kommit hem.
Fick sitta på akuten från 16:30 till 22:20 .. fett jobbigt.
Vilket slutade med att jag hade en spricka i nyckelbenet & kanske lätt hjärnskakning. Dom visste inte säkert.Skulle av-vakta tills imorgon. + ont i benet.. kul kul

Finns inte mycket mer att skriva om idag,men hade bäst!
Kram / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0