Godmorgon ♥

Klockan är 07:56, & Jag har precis vaknat.
Sitter just nu ute på ballkongen och röker.
Ingen skola för min del idag.Mår inget vidare..
Så vi får se vad man orkar med idag.
Men iaf....
Jag slänger in någonting här lite senare :)
 Kram /M
                                                                                                                                                                              
HejHej!                                                    
Nu är klockan 13:40 Jag har precis kommit ut ur duschen
& sitter här i väntan på att maten ska bli klar.

Någonting positivt idag, är iaf att jag börjar må mycket bättre.
Än vad jag gjorde i morse.
Så det blir att fixa ordning sig.
Så fort jag käkat.
Sen blir det nog träffa xxxxx , Mysigt!
Vi hörs senare.
Kram / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0