Andra Avenyn ♥

Äntligen!
När jag väl vaknar imorgon.... idag på morgonen.
Då är det äntligen helg! Yeey, :)
Fredag & stor fest vid sjön!
Mysigt värre!
Har gått hela veckan & väntat på det här nu.

Idag har jag inte gjort nått speciellt alls.
Clarabby & Liam kom förbi en sväng runt sju.
När dom stack tog jag & Julia en promenad.
När klockan närmade sig halv 11, stack jag iväg än en gång.
Denna gången för att möta Danne & Ture.
Trevligt Trevligt!

Har precis kollat klart Andra Avenyn.
Stört bra program, verkligen.
Har man inte sätt det innan är det nog ganska svårt att följa med.
Men det är riktigt bra.
Jag tycker att alla som kollar på det ska fortsätta med det!
Ni andra kan självklart också kolla, men lite svårare att följa med.
Speciellt nu när det hänt så mycket.

Men nu ska jag hämta ett glas oboy sen ta en cigg.
Ha det bäst!
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0