Galen ♥

Jag blir snart galen!
Suttit här och försökt ringa till Clara sen 20 i fem.
Nu är klockan halv sex.
& hon har inte svarat ännu.
Jag lägger på, ringer upp, lägger på, ringer upp om & om igen.
Men inget svar.
Hon ska nu vara på praktiken om 30 minuter.
Det hinner hon ju knappast.
Åhhhh jag blir galen!

Hennes andra dag & hon kommer vakna vid 10 ?
Nej det går inte.
Jag själv kanske inte ska säga så mycket, jag är ju inte ens i skolan.
Men ändå, hon tyckte om hennes första dag..
& tror hon gillar den andra också.
Så det är klart hon inte får missa den.

Ska fortsätta ringa lite till, sen får vi väl se vad som händer.
Jag kanske deckar, inte vet jag..
Men nu jävlar ska hon banne mig svara!
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0