Godnatt eller godmorgon kanske man ska säga

Kom hem från Julia vid tolv.
Vi skulle sätt Grease men så blev det inte.
Så vi såg på saturday night fever istället.
En helt okej film faktiskt.
När jag kom hem tog jag lite käk.
Hade inte käkat någonting på hela dagen, så det var gott.
Pratade lite med Annsan i telefonen & tog det bara lugnt.

Nu är klockan redan sex.
Hade tänk göra en ny header & ett video inlägg idag.
Så blev det tyvärr inte.
Får se om det hinns med imorgon.
Är inte särskillt trött, ännu.
Men känns som om jag måste sova ändå.

Imorgon får vi väl se vad som händer.
När jag vaknar ska jag iaf duscha.
Mycket mer än så vet jag inte.

Naej, nu blir det ut & ta en ciggarett.
Efter det ska jag lägga mig & försöka sova.
Vi får väl se hur det går med det. hehe
Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0