Remember me ♥

Hejsan svejsanig
Klockan är redan ett.

Idag blev det ingen skola.
Istället tog jag det lugnt.
Lite senare på eftermiddagen så satte jag upp min studsmatta på baksidan.
Helt ensam också faktiskt.
Duktig är jag,(y)

När klockan närmade sig sex åkte jag och Clara in till stan.
Vi skulle ju på bio idag, som sagt.
Remember me, hette filmen.
Det var riktigt bra, tyckte jag iaf.
Kom både tårar och skratt.
Men helt klart en se värd film!
Enligt mig.

Var hemma runt nio.
Han inte så mycket mer än att komma hem så skulle jag in till stan & hämta Annsan.
Vi åkte en liten sväng,sen stack vi hem till henne.
Snackade lite skit & rökte, ofc!

Sitter här i sängen och är jätte sugen på oboy.
& mamma glömde köpa det förut, typiskt. ;/
Men ska slänga på en film nu tänkte jag.
Vi får väl se vad det blir får någon.

Men vi syns!
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0