Snacka om otur.

Allt började med att jag Liam Clara & Ludde.
Vi skulle in på affären så jag och Clara hoppade ur bilen i faren och skyndade oss.
Det var ju trots allt bara en minut kvar tills dom stängde.
Självklart han jag inte mer än runt bilen innan jag skulle glida fram på gruset & ramla.
Sten i hela händerna och knäna. Hoppsan!
Det blödde lite grann, men det var ju bara strunta i det.
& springa vidare in..
Vi skulle ju ner till rödbäcken & träffa en massa folk.
& festa galet.

När vi kom ner så letade vi oss fram till brasan, eftersom det var mörkt och vi inte såg någonting alls.
När vi kom fram var det bara packa upp drickan och börja grogga för fullt.
Självklart skulle jag ner och känna på vattnet.
& ja det kan man väl säga att jag gjorde.
Inte bara med handen eller foten.
Utan hela jag! Jajjemensan.
Men kläderna på självklart ;o

Det var ju så att det var en planka där, och visst ville jag balansera på den.
& vipps med lite alkohol & obalans så flög jag i.
Men gud vad jag skrattade!
& Elin med om jag minns rätt ;)
Fick låna Evelinas kläder så fort dom kom.
Då slapp jag alltså gå hem redan vid klockan ett.
Så kvällen fortsatte för fullt.
Men efter bara en liten studn åkte Ludde, Clara, Liam, Elin & två andra killar hemåt.
Men det var ju inte hela världen..
Vi tog några groggar till.
Efter det började de regna och vi gick hemåt.
Var innanför dörren runt klockan fem nån gång.
Var lite snäll & gjorde frukost till min underbara mamma.
Som vaknade av att jag kom in i hallen och trillade tydligen.
Hon fick också tvätta mina sår i händerna eftersom jag hade så himla ont.
Och gud, asålsprit är inte min vän!
Men en trevlig kväll&natt med folket i rödbäcken, de blev det baske mig!

Nu ska jag gå ut och ta en cigg, vi hörs.
Ha det bra!
Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0