Hejsan!
Idag blev det inte heller någon skola.
Vaknade runt halv sex.
Ringde direkt hem till Clara.
Hon satt hemma & väntade på att Liam skulle komma.
När han kom bort till henne, då tog dom bussen hem till mig.
Jag åkte till far och hämtade lite ciggaretter.
Sedan stack vi ner till råssnär & grillade lite korv.

Nu sitter jag här i sängen och klockan är redan 05;25.
Har precis kollat på senaste avsnittet av Andra avenyn.
Just nu sitter jag & pratar med Kim på skype.
Inget vidare roligt alls faktiskt!
Han är ju så boooooring!
Nejdå Kim jag skoja bara med dig. ;D
Du är jätte rolig... *host*

Kanske snart dags att gå & lägga sig ?
Aja, vi säger väl så.
Godnatt!
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0