Ensam & svag

Nej, nu är det dags för sängen!
Imorgon blir det skolan, vi höres efter de!
Granpynting imorgon också, kommer bilder ofc! ;)




Ensam och svag,

det om någon är väl jag...

Besviken och sårad,
skriker för att jag något blivit lovad...

Övergiven och kall,
gråtandes i korridoren på en pall...

Skakandes fryser jag till is,
har inte många som tror mig trots alla bevis...

Varför jag har denna skärande smärta,
är det ingen som vet trots mitt blödande hjärta...

Årets första snö har fallit, vintern är nu här,
jag skulle vilja glädjas men smärtan finns jue där...

Jag som alltid och så mycket älskar julen,
kan inte förstå varför J-ag inte blivit bjuden...?

I min sorg jag så starkt besitter,
kan inte glädjas åt att se lite skimmer-fullt glitter...

Jag vill inte ha någonting till jul,
bara en sann vän som jag kan lita på utan strul...


Det om något skulle betyda lycka,
mitt begrepp av lycka som ej går att...

förtrycka...

Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0