Torsdag!

Sitter just nu & dricker oboy! :D
Jag har precis pratat klart med Clarabby.
Blir snart sängen.. Tänkte bara skriva ett lite kort inlägg först!

Imorgon;
Upp runt 7 tiden & tar bussen till skolan.
Slutar vid 11;00 & ska då träffa pappa som kommer in till stan.
Ska ordna ett par saker & sen blir det kina-mat ? :)
Hemma någon gång runt 14 skulle jag tro.
Då blir det städa & packa ner vad jag ska ha med mig på Lördag...
För vad händer då ?
Jo då bär det av till stockholm.
Ska sova hos Clarabby natten mellan fredag & lördag.
Men i vilket fall  som hälst..
Jo vad sa jag jag ska städa & packa sen efter det ska jag också ta en lång & skön dusch.
Hade tänkt baka lite också, får väl se om vi hinner med det.

Har även gjort en liten shoping list.
På en liten del av det jag
MÅSTE köpa mig.
Lite julklappar & diverse till mig själv.

Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0