Söndag ♥

Hejsan!

Helgen har verkligen varit super bra!
Fredagen spenderades Men massa folk.
Hemma hos Pirre till en början.
Sedan stack vi vidare.
Dom flesta av oss iaf.

På vägen hem från efterfesten så gick jag med Jesper.
Som följde med hem till mig.
Efter en stund kännde jag hur himla ont jag hade i mina fötter, 
så då gick jag i strumpor ,så dum som jag var.
Så har fått världens hosta.

Lördagen blev det fest hos Matte-08an.
Där var det massa folk.
När klockan närmade sig 01;00 drog vi vidare till Venne.
Haha, jag klantade te det inatt hela tiden känns det som.
Först tappade jag en öl som skvätte i hela bussen.
Sen skulle jag laga mat och nästan all mat hamnade på golvet. ;o

Men har varit faktiskt varit en riktig toppen helg ändå!
Hoppas ni andra också haft det bra!

Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0