*

Ikväll tänker jag inte skriva mycket alls.
Är inte på något vidare humör.
Kan iaf berätta att jag var i skolan en stund,i morse.
Sen gick jag & la mig vid 12 vaknade runt sju.
Resten av dagen/ kvällen, vill jag bara glömma!
Det har varit lite för jobbig.
Klockan är nu 01:00 sitter & pratar lite med Carababe, i telefonen.

Det är onsdag nu & imorgon(torsdag) fyller jag år.
Känner inte att jag vill det längre.
Allt är upp & ner, bak & fram, just nu.
Men ska ut & röka nu, sen försöka sova.
Godnatt!

FUCK MOTALA..
Kram /M


Kommentarer
Postat av: Annsan<3

Jag vet hur det känns. Men som vi alltid säger. Vi klarar det tsm och drar här ifrån så fort vi kan :)<3 Älskar dig!<3

2010-05-12 @ 10:31:11
URL: http://berryfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0