Fredag & lördags mys ♥

Igår;

Vaknade runt fyra tiden nån gång.
Gick ut i solen och satte mig en stund.
Hoppade sedan in i duschen.
Vid 18;00 kom Annsan hit.
Lånade min moppe & stack och köpte cigg & tanka.
Sen kom hon tillbaks & hämtade mig.
Vi stack till Lappen.
Det är nu hans sista helg som han festar i Motala.
Drack inte alls så mycket.
Men det var skönt det med.

Nu är det
Lördag & klockan är 18;05.
Idag ska jag vara en sväng med Annsan.
Vi får väl se vad som händer.
Blir det fest så blir det att ta med sig kameran.
Länge sen det kom in en bild/bilder tycker jag, hehe.
Men nu ska jag fixa ordning mig lite.
Då Annsan kommer hit alldeles strax.
Ha det bra!
Kram /M


                                                        Saknar dig ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0