frågestund avslutad.

Blev inte alls mycket frågor. & lite sent ute, skulle skrivit alla svar vid 23:00. Förlåt.
Men antar att ni vill ha era svar ändå. ;)
Så här kommer dom. :)

Har du testat nån drog? Ja.

Dricker du alkohol?
I så fall hur ofta? Näst in till varje Fredag & Lördag..

Gillar du chockladbollar?
Hah jodå det är väl gott ibland.

Vad gillar du för dricka?
(alkohol) Cider är gott.

Vad är godast att blanda ihop?
antar att du menar sprit då, & isf tycker jag nog sprite.

Ska ni behålla någon valp?
Nej det ska vi tyvär inte. ;/

Vad ville du gått för program om du inte skulle gått IV ?
Media eller barn och fritid.. eftersom jag inte vet riktigt så var det nog skönt att det blev IV.

Sex eller kärlek?
Kärlek med sex.

Gillar du analsex?
Ja, det har jag ingenting emot.

Tycker du om någon just nu?
Ja, eller nej...

Vem?
Efter som det är lite hemligt just nu så nämner jag inget namn.

Har du haft sex?
Ja det har jag.

Har du haft något förhållande i över 6 månader?
Ja.


Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0