It´s you ♥

Ibland känner jag att jag skulle kunna göra vad som hälst för att få just DET som jag vill ha.
På ett sätt är det bra att jag inte får just
DET, men ibland skulle det vara skönt.
Att känna närhet av just
DET. Att känna sig trygg..
Just nu är
DET lååångt bort. Även om jag önskar att DET inte var de.
Varför var just
DET tvungen att få mig minnas det jag saknar, de jag inte längre har.
Men jag vet vad jag måste göra.
Vad som är det bästa.
& de är att glömma
DET.

Även om jag inte vill.
Så kanske jag måste.
Jag får helt enkelt tvinga mig själv till de.



Du ska veta att du är värd så mycket mer.
Han ljuger för dig & sårar dig.
Så lämna honom nu.
Jag vet att det är svårt att vara själv,
men han ger dig inget som du vill ha.
Så lämna honom nu  ♥


Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0