Tisdag.

Idag är det tisdag.
Nej det blev ingen skola idag heller.
Orkade inte, och sen mår jag inte jätte bra heller.
Sjukt ont i halsen & så vidare.
Men ska ta & försöka fixa ordning mig lite & gå en promenad.

Dagens humör: Går upp & ner.
Dagens mående: Otroligt lycklig. Men samtidigt lite rädd… Får jag verkligen vara så här glad och lycklig?
Dagens borde: Städa.
Dagens frisyr: Slarvig toffs.
Dagens smink: Inget smink alls.
Dagens klädsel: Mjukis.
Dagens planer: Om jag måste göra nått så...städa. :(
Dagens materiella vill ha: Hmm.. Kommer inte på något!
Dagens fundering: Gå till skolan imorgon, kanske vore ide.
Dagens beroende: Tuggummin
Dagens tråkigaste: Inget tråkigt idag.
Dagens längtan: Julafton, såklart!  
Dagens superlängtan: Utomlandsresan i Mars & sommarlov.
Dagens tidning: SOLO
Dagens låt:  Lene Alexandra - Hot Boy Hot Girl.

Kram /M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0