18;18

1. sätt din musik på blanda
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtitlen som svar på frågan


1. hur mår du idag?
Loca.

2. kommer du komma långt i livet?
Forever Young.

3. hur ser dina vänner dig?
I like it.

4. kommer du gifta dig?
Drop it low.

5. vad är ditt livs themesong?
Im in the house.

6. vad är ditt livs historia?
Dirty picture.

7. hur är skolan för dig?
Higher.

8. hur kan du komma framåt i livet?
Då Står Pojkarna På Rad.

9. hur kommer imorgon vara?
Bubbelin style.

10. vad är det bästa med dina vänner?
Never let you go.

11. vad finns i lager för nästa vecka?
Gubben i lådan.

12. vilken sång beskriver dig bäst?
Sexy, naughty, bitchy me.

13. hur är det med ditt liv?
Är på väg.

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
Hot boy hot girl.

15. hur ser världen på dig?
Baby Baby.

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
God is a girl.

17. vad tycker dina vänner om dig?
I am not a whore.

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
I was born to love you.

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Leave me alone.

20. har du en djup & mörk hemlighet?
Break your heart.

21. brukar folk i hemlighet fantistera om dig?
Drank.

22. hur kan jag göra mig själv glad?
Livet är en fest.

23. kommer jag någonsin ha barn?
Angel.

24. vad är några tips till mig?
Teenage Dirtbag.

25. hur kommer jag bli igenkänd?
The bad touch.

26. vad är min danssång?
Give it to me.

Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0