Äntligeeeen!

Nu idag, har jag äntligen fått hem min dator. :D :D :D :D
Kom precis hem från Therese sov där i natt!

Men tänkte först börja med att berätta att helgen var toppen!
Den spenderades med en massa härligt folk.
Lite bråk, men det glömmer vi nog snart. ;)

Söndagen blev lugn, sov ut ordenkligt & gick bort till Niklas.
Drack lite kaffe & snackade lite skit.


Måndag, drog jag till skolan.
Åkte sedan hem på lunchen.
Skulle sitta barnvakt åt två utav min kusins barn.
Så jag åkte och hämtade dom. :)
Sen åkte vi hem & Pullish kom till oss.
Vi åkte till Donken & käkade lite.
Hyrde sedan 3 filmer & åkte hem.
Dom somnade runt 20;30.
Äntligen! ;)
Sen kollade vi ännu en film.
& sen kom Jesper förbi & då blev det än till! ;)
Haha, jodå mycket filmer på fyra timmar.
Men man sov gött ska jag tala om, för er! :D


Tisdag, vaknade runt 07;30 iaf jag.
Pullish fick ju fixa ordning dom & skicka iväg dom med bussen! ;)
Tur att hon kunde, trode jag aldrig ? :o haha nejdå! ;)
Sen gick jag upp vi drack lite kaffe & så.
Hon skulle till skolan, men så blev det inte.. heh, slö är du! :D

& igår då.... Onsdag.
Jo, jag vaknade runt 14;30.
Fick super bråttom!
Skulle vara hos kusin med barn igen.
Medans hon var i skolan! ( körskolan )
Tur att jag ändå hann dit! :)
Blev även kvar där natten..
Så kom precis hem! ;)
Kram /





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0