*

Helgen har verkligen varit toppen!
Den kunde inte bli bättre! :D:D:D:D:D
I fredags var jag med Julia Jim & Rickard, vi åkte karuceller & hade oss.
Lördagen började med lite "förfest" hos mig.
Sen drog vi in till stan, satte oss nere vid strandpromenaden.
Sen kom Jim & Rikard..
Men i vilket fall sen när vi hade varit där drog vi till Donken!
Sen gick vi hemåt.
Niklas sov här med. :D
Trevligt.

Nu sitter jag här sov ingenting i natt,är skapligt trött.
Jag & julia roade oss inatt...
Ni kan kika in på vår blogg ;
www.blueandbrown.blogg.se
Hoppas ni får er ett gott skratt. haha!
Jaja vår natthumor, jani den är bara för skön ibland.
Men nu ska jag ta en cigg med mammsen. :)
Kram M/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0