Nyårsafton ♥

Snart är det äntligen 2010,
Då hoppas vi på ett bra år.
Eller hur ?

Ska snart hoppa in i duschen. Skönt!
Sen ska jag packa ner lite kläder,smycken & smink.
Efter det åker jag ner till Clarababe.
Fixar ordning oss lite och dricker lite.
Sen drar vi vidare till Emma & festar galet!
                                                                                            
Runt 23:00 drar vi ner till stan.
Där sätter också den hemliga tävligen igång. Haha!
Jag ska vinna! ;D

Men nu hinner jag inte skriva mer.
Kanske slänger in någonting senare hos Clarababe.

Vi hörs, ha en bra nyår och gott nytt år!

Kram /M


Kommentarer
Postat av: Mikael från Kristinehamn

Hej på dej!



Har en fråga till dig ser på din blogg och den är mkt fin sedan din toppbild på framsidan. Vet du hur mam gör för att lägga in en sådan bild vill ha en sån bild i min blogg men vet inte hur man lägger in eller gör?



Vore tacksam för svar..



MVH Mikael... Du kan skriba i min blogg eller ett mejl till mig.

2010-01-04 @ 21:05:19
URL: http://wolfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0