01:15 ♥

Hellue.
Blev inga bilder ifrån helgen i allafall.
Men i vilket fall.
Helgen spenderades med Emelie & folk.
Blev både stan,donken & med eller utan.
Härligt!

Idag blev det först skolan,sen en snabbvända på stan med älskling.
Efter det åkte jag hem en snabbis.
Stack sedan till Therese och ungarna.
Där var det självklart två pigga tjejer som sprang runt och förde liv,Hehe.
Sammtidigt som Adam & Anton låg och sov.
Lotta, Matilda & Chasmine,var också där.

När klockan närmade sig 19:30 - 20:00, så åkte dom hemåt allihopa.
Vi gick ut i köket och lagade lite mat.
Medans Julia och Emilia skulle försöka sova.
När vi hade ätit ,och dom hade somnat satte vi oss i vardagsrummet.
Kollade lite på en film & pratade lite.
När klockan närmade sig 23:30 åkte jag hem.
Alltid trvligt!

Nu sitter jag här och klockan är redan 01:15.
Ska försöka sova lite nu,ska upp tidigt imorgon bitti och duscha.
Slutar 14:10 imorgon och ska ha möte 14:45.
Får väl se hur det går.
Hoppas inte jag får för mycket skit bara.

Ni får ha det bra!
Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0