Mantorp!!

Ikväll var vi förrst i Lingköping.
Jag & Annsan Åkte dit i Victors bil, Sebbe var också med.
Sen träffade vi Roos & kompani borta vid "julia". :D
Var inget vidare där faktiskt.
Så vi drog till Mantorp ist.
Stannade vid macken & käkade lite.
Eller aa iaf några utav oss, ;)

När vi väl kom fram till "mantorp";
Först körde Martin sönder ett av däcken.
Så Jag Annsan Roos Finnen & Bom åkte in till motala & hämtade två därck till.
Samtidigt åkte Victor & Sebbe hem.
När vi kom tillbaks hade dom bytt till däcket vi hade i bilen.
& Martin skulle såklart smälla det däcket med.
& det gjorde han.
Dom bytte däck igen & körde sönder det med.
Dom bytte ännu en gång. haha :D:D
Klockan var runt fyra & Jag Roos Finnen Bom & Annsan....
Vi drog in till stan igen.
Dom skjutsade oss till vår kära bettan! :)
Sen fick vi för oss att sova hos Stoffe, men jag orkade inte då jag saknade min kära dator, (L)

Så nu sitter jag här och klockan är kvart i 6 redan.
Dags att sova snart.
Ska spela lite spel först såklart! (A)
Haha roligt att kolla på var det iaf! :D
Godnatt!
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0