Idag blev det först skolan,vid åtta.
Hade so prov.
När det var klart åkte jag till Borghamn och träffade Jesper.
Hade ändå bara en lektion kvar..Slutade tidigt.
När jag kom hem kunde jag knappt stå på mina egna ben,eftersom ja frös som en skit.
Satte mig sedan i soffan kollade lite tv &så.
Sen kom Emelie hit & vi åkte sedan till donken.
Käkade lite glass & tog det lugnt.
När klockan närmade sig 21:30 åkte jag hem till Jesper.
Tog en cigg & pratade lite skit.

Imorgon bitti är det lucia i kyrkan klockan 08:00.
Men den ska vi strunta i.
Eftersom det är så himla trist att behöva sitta still en hel timma.
Så det blir sovmoron till klockan åtta sen upp och duscha och fixa ordning sig lite.
Sen bär det av mot skolan runt 09:00,nån gång.

Nu sitter jag här i sängen och väntar på att min mat på Café World,ska bli färdigt.
Så jag sedan kan laga lite ny mat.
Sammtidigt som jag också väntar på att Jesper ska komma hit.

Men nu ska jag stäna av datorn.
Godnatt allesammans.Ha det bra!

Kram /M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0