Godnatt ♥


Hey Hey.
Har inte haft tid med bloggen just nu.
Snart jul & blivit en hel del julhandel.
Allt från inredning till paket.
Har även köpt ett litet paket till mig själv. He he he.
Hoppas ni haft det bra.
Det har iallafall jag.
Helgen har varit toppen!
Umgåts med Emeliegumman.
Lördagen blev det lite fest hos lappen.

Klockan är 00:23 & här sitter jag och väntar på jesper.
hoppas på att han kommer snart,eftersom jag är väldigt trött.
Har inte sovit speciellt mycket alls,på senaste tiden.
Har dock sömnproblem sen ungefär 3 månader tillbaks.
Hör någonting som brummar ute på parkeringen nu..
Vi syns,ha det bäst!

Dagens motto: Det ska vara gött och leva, annars kan det kvitta!!

Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0