Studiedag ♥

Idag var vi först i skolan, sen efter det gick vi hem och tog det lilla lugna,hehe.
När klockan närmade sig 21:00 drog vi upp till affären och köppte en fanta.
& stack sedan vidare till Lappish, där vi träffade Danne Turish Jakke & hasse the man.
Roligt Roligt.

Nu är det tisdag.STRUDIEDAG!
Klockan är 03:42.
Jag har suttit här sen klockan 12:50.
& bara väntat och väntat... På att Eviih skulle komma tillbaks hit,hem till mig.
Eftersom hon tycker det är väldigt roligt att springa ute på nätterna.
Då jag dock,jag tycker det är väldigt obehagligt.
Så hon får fara på sina så kallade "natt-resor" själv.

Men nu ska jag se om min mat kanske är klar för servering, ( Café World ).
Jaja jag vet, jo jag har blivit ganska så nörd.Satt till och med i skolan på rasterna*skäms*.
Efter att jag hade rökt då,så klart ;D

Men ni får hade så bra allihoppa.För nu börgar jag vara väldigt trött..

Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0