Natti Natti ♥



Idag har det väl inte hänt något direkt speciellt.
Vaknade runt tre - tiden .Satte mig vid datorn en stund.
Sen var klockan redan fem och jag hoppade in i duschen.
Myys.

Sen kom Isabelle och vi fixade ordning oss lite.
Stack sedan iväg för att träffa vår efterlängtade Sofie!
Som åker hem till Jönköping redan imorgon,tyvärr.
Men vi får väl se,Kanske hinner upp till henne på lovet nån dag.
Eftersom sist jag var där så blev det ganska så knas,vi rymmde ut tog bussen och...
hehe aa det kanske vi inte ska skriva här,slutade med att vi liftade iaf ;)

Nu är klockan 01:54 och jag sitter här i sängen, pricis ätit en macka och druckigt lite oboy.
Funderar på om jag ska slänga på en film & sedan försöka sova.

Natti Natti / M


Kommentarer
Postat av: Berryfuck

saknar dig! saknar sofie också, men mest dig! kom och rök? (A) PussOchKramKexChoklad<3

2009-10-19 @ 14:24:09
Postat av: Madde

Hehe aa visst :D

men har du cigg ?

För jag har inga ska hämta hos pappa sen..



Puss <3

2009-10-19 @ 14:38:53
URL: http://vikkiie.blogg.se/?tmp=19080659

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0