Bröllops fotografen ♥

Hej!
Haha mitt inlägg inatt lät ju inte direkt bra alls.
Men rolig fest var det iaf.
Sitter just nu hemma i min säng.
Klockan är 20 över 11.
Jag tror jag aldrig varit såhär trött vid den tiden på över 2 år. ;o
Men det blev ju inte mycket att sova under natten.
Så har legat & sovit halva dagen idag.

Aha du.
Runt halv 7 - 7 imorse, då åkte vi iväg en sväng.
Tankade,köpte ciggaretter & tvättade bilen.
När vi kom hem igen kollade vi på
Bröllops fotografen.
Skapligt bra film, det där.

Tänkte kolla lite efter kläder på internett nu.
Vi får väl se om jag hittar någonting snyggt till sommaren. :)
Får se om vi orkar lägga upp det sen.
Annars kommer det upp imorgon.
Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0