Tillbaks igen! ♥

Hej!
Nu ska jag sätta fart på bloggen igen.

Börjar med att grattulera Clarabby på 15 års dagen!
Hon fyllde nu för snart två timmar sen.
Men ändå, grattis till dig gumman!♥

I morgon är det måndag.
Det betyder att nu är lovet slut.
& imorgon ska jag ta mig till skolan.
Känns nog ganska skönt att komma tillbaks iaf.

Jag hoppas också att ni har haft ett riktigt trevligt lov.
Det har iaf jag haft.
En hel del fester med en massa trvligt folk!
Träffat en del nytt folk.
Det brukar ju vara ett + i kanten, ;)
Sen också en väldigt speciell person.

Imorgon blir det först skolan.
& efter det så blir det väl att dra hem en snabbis och hoppa in i duschen.
Senare på kvällen ska jag in till stan och kolla på bio.
Länge sen sist, så det blir nog roligt.
Efter det får vi väl se vad som händer.
Men nu ska jag spela lite spel och snacka skype.
Sen är det nog dags att sova lite.

Ni får ha det bra!
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0