17:17

Skulle precis sätta mig vid min dator..
Då upptäcker jag att den är trasig. :o
& våran andra dator som också är trasig.. det vill säga den här.
Den gick inte att starta eller så.. Men nu provade jag med min sladd ( till laddning ).
& det fungerade. Måste sitta stilla som musen, för att den ska laddas men det funkar ju iaf. :)
Skönt det. :)
Har precis kollat på Top model & glee.
Funderar på vad man ska göra idag ?
Vi får väl se vad som händer.
Men nu tänkte jag sätta mig framför tv:n igen.. tror jag ?
Ska iaf kolla om det kommer någonting bra. :)
Vi syns förhoppningsvis senare! :)
Om jag får igång datorn.
Kram /M


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg snygging :D

2010-12-09 @ 17:45:29
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Hej!j jag har en dagens bloggtävling os smig och det skulle vara kul om du ville vara med.

Du behöver bara gå in hit: http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg-torsdag.html#comment

Hoppas att du är med!

Du kan anmäla dig fram till Fredag klockan 17:00!



Lycka till och GodJul!



PS: Du får gärna rösta på mig i Finest Adwards som årets nykomling ^^

2010-12-09 @ 19:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0