Alkohol problem ?

Börjar dra sig emot natten.
Idag har det inte hänt alls mycket.


Jag har inte kunnat röka med än 3 bloss idag.
Då det blir jätte jobbigt i lungorna.
Är verkligen jätte sugen.
& inte nog med det!
Idag har vi ju haft fredag & det brukar betyda fest ?
Men så blev det inte för min del.
Hade verkligen velat dricka lite idag.
Men mår inte tillräckligt bra.
Det är nästan så jag sitter & skakar lite i kroppen efter alkoholen.
Eller jag sitter &
skakar!
Känns inte bra alls det.
Det var ju ett tag sen sist? 6 dagar sen.
Men det är väl egentligen inte mycket alls ?
Men så här får man ju inte känna ?
Det kanske inte leder till någonting alls bra.. :o
Men det ser ju så fruktansvärt gott ut!! :o

Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0