Natten är bara ung.

Har suttit här i ungefär fem timmar nu.
Klockan är redan kvart i sex.
Har kollat runt efter hund, så klart.
Jag kan bara inte bestämma mig.
Jag vet inte om jag vill ha en STOR hund eller en LITEN man kan ha i handväskan.
Vi får väl se.
Ska kolla lite vad mamma tycker också.
Jag menar mer eftersom vi redan har två mindre.
En Pudel ( Tindra ) & en Powder Puff ( Techno ).
Så kanske det är svårt att köpa en stor då ?
Hmm, jag vet inte de & inte heller om den ska vara stor eller liten som sagt.
Jaja, nog pratat om det.


Sitter här & dricker cola.
Känner mig pigg som en lärka,
;)
Kanske bäst att sova ?
I alla fall så har jag nu bestämt mig...
Att gå upp senast halv 2 imorgon.
& lägga mig i sängen senast 02;00.
Sen dra ner på tiden ännu mer, för att kunna vända på dygnet.
Det jag är väldrigt dålig på, dock.
Det var allt för ikväll, ha det bäst! & Godnatt.
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0