Lite frågor!

OM DIG SJÄLV

Vad heter du? -Madelen.

mellannamn? - Vitkroria.
Vart bor du? - Motala.
Trivs du där? - Sådär.
Brukar du läsa horoskop? - Jo, kan hända.
Har du körkort? - Nej.
Favoritdjur? - Häst & hund.
Vad spenderar du dina pengar på? - För mycket.
Festar du? - Varje helg.
Brukar du bli för full? - Lite för fulla kanske.
Antal kuddar i sängen? - 78 :)
Kan du baka bullar? - Jajjemensan!
Bläck eller blyerts? - Fitt saft.
Mc donald's eller burger king? - Donken.
Är du allergisk mot något? - Lite allt möjligt speciellt Julia ;D
Äger du ett busskort? - Nej ett bil kort ?
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön eller Röd,som gäller.
Hur ser du ut idag? - jeans,linne.
Nästa mål i ditt liv? - FLYTTA!
Vad såg du senast på tv? - Lalala..
Hur svarar du i mobilen? -aare ä Madde.
Vem ringde dig senast? - Nog ingen som vill ringa mig ;(

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: Jag.
Såg dig gråta: Vet inte.
Fick dig att gråta: -
Du gick på bio med: Emelie tror jag.
Du gick på stan med: Syster & pappa.
Skällde på dig: Mamma ?
Skickade ett e-mail till dig: Ingen aning.

HAR DU NÅGON GÅNG 

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja klart.

Bråkat med ditt husdjur? - Haha ja.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Faktiskt.
Tar du droger? - Droger ? vad är det ?
Vad är du mest rädd för? - Småkryp.
Vilka kläder sover du i? - String.
Vart vill du gifta dig? - Kanske.
Vad hatar du verkligen? - Vet inte.
Har du varit kär? - Jaa.
Kör du bil? - Nej.
Har du ett jobb? - Skola.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Jodå.
Är du ett hälsofreak? - Uhja!



DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - ja

Köpt någonting? - Ja.
Varit sjuk? - Nej.
Sjungit? - Jodå.
Sagt "jag älskar dig"? - Ja.
Velat säga till några att du älskar dem? - Jorå.
Träffat nån ny person? - på nätet ?
Saknat någon? - Ja.
Kramat någon? - Jo.
Kysst någon? - Julia & jag har ju våra fina stunder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0