Natt inlägg

Clara kom sen nån gång vid halv 6.
Hennes pojkvän Liam skulle träffa nån kompis så hon stannade hos mig & åt lite tårta.
När kalaset var började ta slut...
Då satte vi på lite musik & gjorde oss i ordning lite.
Lite senare nån gång vid 9, tog  vi bussen in till stan.
Träffade lite folk & hamnade sedan på sibylla.
Lite pommes & cola, så klart!
Sen drog vi vidare till "lokalen".
Trevligt trevligt. (y'

Klockan är nu 03;59.
Kom hem för lite drygt en timma sen.
Men en härlig & ensam promenad blev det iaf.

& guud, jag har aldrig blivit så rädd i hela mitt liv.
Jag satte på radion & började gå.
När låten tog slut och blev tyst, då hör jag en röst som säger:
-Hej snygging.
& herregud jag hoppade upp minst 10 meter och blev så rädd att jag tappade luften.
Där var det en onykter snubbe som cyklade & tyckte att jag skulle hoppa på.
Så han kunde skjutsa mig hem..
Men icke sa nicke, de fick han inte!

Nu börjar jag bli skapligt trött,då det är ganska dött på internet.
Sitter & skojjar lite med Mirran, hehe.
Nej nu ska jag nog försöka sova.
Godnatt!
Kram /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0