Lite frågor att fördriva tid med, är aldrig fel


Madde goes fjortis,


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att andra avenyn började, så klart!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt i koridoren.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt framför datorn. 
Det sista du sa högt: Jadu, gapade på min mobil iaf ;o
Det senaste någon sa till dig: Vet inte riktigt.
Vad har du druckit idag: Kaffe & mjölk.
Vad var det senaste du åt: Macka i skolan. 
Vad var det senaste du köpte: Mobil.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd.
Vad är det för väder hos dig nu: Snö,
Godaste glassmaken: Jordgubb.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Jo det händer.
Drömmer du mardrömmar: Det händer ibland.
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb.
Favoritklädsel: Jeans & linne Eller mjukis.
Favoritlåt just nu: Medina- sagoland.
Vad ser du om du tittar till höger: fönster och snö.
Vad gör dig glad just nu: Cigg,
Vad ska du göra härnäst: Ska nog gå & lägga mig en stund. 
Höger eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Trött.. 
Favoritgodis: Bara det är surt eller sött, så (y)
Kläder just nu: Jeans & linne.
Sommarplaner?: Umgås med vänner&familj. Hoppas på en kryssning & kanske nått mer med, :)
Hur många kuddar sover du med: En räcker.
Spelar du något instrument: Lite gitarr hemma, kan hända.
Morgon eller nattmänniska: Natt!
Vad är viktigast för dig: Att jag & mina vänner självklart, mår bra.
Är du kittlig: Hehe, jovars.
Snarkar du: Vanliga fall inte.
Stjärntecken: Oxe.
Äckligaste insekten: Kan inte välja en.
Längtar du mest efter just nu: Sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0