CLARA MIN BABIE!

           
Gumman du vet vart du har mig, jag stöttar dig i alla lägen!
Du kan komma till mig eller ringa mig när du vill! Finns för dig
24/7!
Du kan berätta allt för mig, & det stannar där det sägs!
& det hoppas jag
VERKLIGEN att du vet gumman!
Du har stor plats i mitt hjärta. Du är en del av mitt liv!
...Utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Utan dig, skulle en stor del utav mitt hjärta inte finnas kvar länge.
När jag träffade dig för första gången då byggde du upp mig, jag blev hel igen.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva, men en sak är säkert... Vet du vad det är ?
Jag älskar dig så oerhört mycket! Ingenting ska någonsin få ta dig i från mig!!♥♥
Du är mitt allt. Du är guld värd.
Clara ♥ Medd0 = forever!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0