Hej bloggen.

Har inte orkat eller framför allt haft tid & blogga någonting idag.
Då jag har varit ganska upptagen.
Men kom hem för en liten stund sen nu.
& kände att det kanske var dags att slänga in ett inlägg nu! ;)

Finns inte direkt någonting roligt att skriva om.
Men tänkte försöka slänga in en outfit eller någonting annat skoj, om bara en liten stund.
En snygg outfit nu till julen, som man kan ha nu när det är snö.
Har ni också det hos er?
Just idag här hos mig är det inget till snö men det ska tydligen komma imorgon.
Vi får väl se hur det ser ut när jag vaknar.


& sen tänkte jag också berätta att jag förmodligen ska ändra om mina tider i skolan.
Då jag har haft probem med att komma upp på morgonen & därför inte kommit iväg till skolan.
Så jag kanske ska gå från 10;00 - 14;00 ist.


Kram /M

Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-17 @ 23:15:00
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0