Söndag!

Söndag som brukar vara den lugnaste dagen i veckan ?
Men idag känns det som om jag har varit i farten hela tiden.
Men det känns bra.

Har umgåts med min
kära kusin ( Therese ) & hennes två barn idag.
Vi var först hos Thereses mamma, som då är min moster.
Kollade lite roliga klipp på datorn & lite tv.
Sen stack vi in till stan för att gå till gymet.
Det gick jätte bra! Känner mig nöjd med det jag fick ut där! :)
Sen blev det att åka hem till moster igen & dricka lite
milkshake. :D

Ungarna hoppade i badet & vi gick vidare till affären, sen gick jag hem! ;)
Så nu sitter jag här i min ensam het....
Nej då inte alls.
Men nu är det dags att försöka fixa lite på bloggen.
Ska göra så gott jag kan iaf.
Headern är ju då inte påbörjar ännu.
Men jag ordnar väl en så länge kanske
?
Hehe ja vi får se!

Hoppas ni också haft en tevlig & härlig dag ? :)
Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0