19/10 kvälls inlägg.

Oj, Det jag skrev förut lades inte in, -.-
Glömde publicera. Klumpigt!

Men nu är jag här! :)
Jag har funderingar på att radera alla gamla inlägg & "börja om".
Men att ha kvar samma blogg.
Kan även bli så att jag byter blogg helt.
Men troligtvis har jag kvar denna. ^^

Sitter just nu här efter att ha duschat.
Imorgon är det skola igen & jag ska gå till 10 i 2....
För första gången nu. Denna termin.
Får väl se hur det går.
Om det går bra ska jag även gå Torsdag också.
Sånt som märks.

Snart ringer iaf Clarabby, då blir det väl ta en cigg "ihop" & snacka lite skit.
Sen är det nog dags att sova om man ska orka med imorgon.
Men vi syns om en stund igen!
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0