23;11

Kungarna av tylösand.
Nu är jag arg.... -.-
Säg inte att James också åker hem.
visserligen.. om jag förstod rätt så är ranch tillbaks nu.
& inte bara över några dagar ?
Men fan asså det här börjar
suga..

Sitter just nu i sängen, snart ringer det i telefonen.
Så ska passa på att leta fram mina cigg. ;)
Sen blir det till att röka & sen lägga sig i sängen så man orkar med morgon dagen.
Ska bli skönt att sova lite tidigare. & idag ska det "ta mig fan", rent ut sagt.... bli så.
Imorgon blir det först skolan sen ska jag till gymet. :)

Kommer bilder imorgon jag lovar!
Har bara inte hunnit ta några.. & delvis är min telefon sladd spårlöst försvunnen ?

Men vi hörs imorgon!
Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0