Någonting ni inte visste...

Ojdå! Nu höll jag på att glömma bort!
Jag skulle ju berätta en liten sak..


Det är nämligen så att jag ska byta blogg.
& där kommer det bli lite anorlunda.
Vad som är anorlunda, ja det får ni se då.
Men kan ju avslöja lite kort, där man ändå inte förstår allt; :)
- Kategorier. 
- Bilder.
- Video´s.
- Tips.
Med mera..

 
Och när jag ändå är igång tänkte jag också svara på två frågor som jag fick angående dom här kläderna!!
haru köpt nån av dom där =) ?
Svar;    Nej det har jag inte gjort, men jag tycker att dom är super snygga!
& har lite funderingar på om jag kanske ska inskaffa mig nått utav det, eller kanske allt till & med ? ;)

Vart har du hittat dom ?
Svar;   Jag kikade runt lite & fann denna underbara sida  Kolla in där ni med, vet jag! :)

Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0