Dagen i ett..

Klockan är strax efter åtta.
Har haft en riktig toppen dag, idag! :)
Började ju först med en heldag i skolan.

Sen blev det gymet mellan 16-17;30. :D
Fick ut en hel del utav mitt pass idag tycker jag.
Cykel ca 15 min.
Boxning 20 min.
Lite randomstuff 20 min.
Cykel igen 10min.
Bokade även ett pass på box(en) imorgon. :D

Sen åkte jag & Clarabby hem till mig.
Åt lite mackor & snackade lite skit.
Nu tog hon bussen hem & jag ska packa upp, då jag inte hunnit med det än.
Får väl se vad som händer sen.
Kram /M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför tror du att killar har dåligare hållning än tjejer?



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

2011-01-17 @ 22:25:20
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0