Min själ längtar efter din närhet

Min hud brinner efter dina beröringar
Min själ längtar efter din närhet
Känner ensamheten smyga sig på
Frågan som ekar mitt huvud är: Vart är du?
Jag stänger min ögon och drömmer mig bort
Drömmen tar mig till dig,
Där jag med
fjäderlätta fingertoppar smeker din älskade kind
Blundar och känner din varma andhämtning mot min hals
Du viskar älskade ord i mitt öra, allt det jag vill höra
Med lätt ryck vaknar jag till upptäcker att jag ensam är
Jag vet att du inte kan vara här dock saknaden  efter dig är stor
Försöker om och om igen att ta mig till drömmarnas land
Där vi för alltid kan gå hand i hand,
men mina försök fungerar ej
Får somna här utan dig bredvid mig..

Kram /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0